MladáBoleslavDnes.cz
MladáBoleslavDnes.cz » Zpravodajství » Zprávy

ŠKODA AUTO spouští virtuální showroom jako pilotní projekt

01.04.2021
MLADÁ BOLESLAV - ŠKODA AUTO DigiLab a izraelský IT startup Matter vyvinuly virtuální showroom pro prodejní partnery české automobilky. Nová online platforma nabízí zákazníkům možnost prohlížet a procházet vozidla u autorizovaného prodejce, jako by tam byli osobně. Štítky, videa a zvukové soubory poskytují nepřeberné množství informací o každém voze. Koncept je založen na projektu izraelské IT společnosti Matter. Na hackathonu "Covid Mobility Race", soutěži nápadů a programování, kterou v roce 2020 uspořádal ŠKODA AUTO DigiLab, se díky tomuto řešení dostal IT startup na první místo.
Foto: skoda-storyboard.com
Martin Jahn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu zdůraznil: "ŠKODA AUTO nadále pokračuje v digitalizaci všech oblastí podnikání. Virtuální showroom dává prodejcům a dovozcům příležitost i nadále sloužit svým zákazníkům i během pandemie covid-19. Nabízí pohled do budoucnosti digitálního prodeje automobilů. "

Andre Wehner, Chief Digital Officer společnosti ŠKODA AUTO, uvedl: "Virtuální showroom je přímým výsledkem úzké spolupráce mezi společností ŠKODA AUTO DigiLab a dynamickou startupovou scénou v Tel Avivu. Vyhledáváme vhodné lokální partnery, kombinujeme naše odborné znalosti a realizujeme projekty společně - vždy s cílem přidat našim zákazníkům skutečnou hodnotu. To je přesně to, čeho jsme tímto novým portálem dosáhli. "

Prostřednictvím portálu virtuálního showroomu mohou zákazníci společnosti ŠKODA AUTO navštívit svého místního autorizovaného prodejce online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a prohlížet si vystavená vozidla. Lze také volně procházet prostory autosalonu, podle vlastního rozhodnutí si prohlédnout příslušný model ŠKODA a nakonfigurovat jej prostřednictvím online nástroje. Všechny potřebné informace jsou přehledně zobrazovány, a to včetně technických údajů daného modelu. Kromě toho je možné vozidlo prohlížet z různých úhlů. Potenciální zákazníci si mohou také u autorizovaného prodejce domluvit zkušební jízdu. Díky modulární struktuře virtuálního showroomu je rovněž možná integrace dalších prvků, jako je třeba virtuální realita.

V závislosti na jednotlivých trzích bude portál provozován buď dovozcem, nebo samotnými prodejci. Pilotní projekt byl již úspěšně zahájen u izraelského importéra ŠKODA AUTO Champion Motors. Na úrovni prodejců si může každý obchodní partner přizpůsobit platformu a její digitální funkce tak, aby vyhovovaly jeho potřebám.

Tento nový kanál také umožní českému výrobci automobilů komunikovat se svými zákazníky a budovat profil jejich zájmů a preferencí. Zpětná vazba zákazníků k vystaveným vozidlům, například nabízené služby nebo samotná prezentace, umožní společnosti ŠKODA AUTO dále cíleně zlepšovat zákaznickou zkušenost.

Platforma pochází od izraelského startupu Matter, který v červnu 2020 zvítězil s konceptem virtuálního showroomu na hackathonu "Covid Mobility Race" společnosti ŠKODA AUTO DigiLab. Účastníci byli vyzváni, aby vyvinuli technologie a nástroje, které pomohou automobilovému průmyslu během pandemie. Při implementaci konceptu virtuálního showroomu použila společnost Matter inovativní vizualizační nástroje z realitního obchodu a vlastní 3D technologii.

Od dnešního dne jsou dveře do virtuálního showroomu otevřené. Zájemci mohou nyní navštívit zákaznické centrum ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi odkudkoli na světě pomocí počítače nebo mobilního zařízení.

Zdroj: Škoda AUTO
Sdílet: Sdílet na Facebooku Sdílet na X

Další články z rubriky Zprávy

Zkapacitnění světelné křižovatky na silnici I/16 u Řepova na Mladoboleslavsku se drží harmonogramu

Práce na zkapacitnění vytížené světelné křižovatky na silnici I/16 u Řepova na Mladoboleslavsku pokračují podle stanoveného harmonogramu. Stavba i nadále omezuje dopravu v místě pouze částečně. Úplné zprovoznění křižovatky plánuje ŘSD příští ...

VZP: Dobrou zprávou z oblasti prevence je rostoucí účast na screeningových programech

Klíčovou roli v úspěšnosti léčby onkologických onemocnění hraje včasný záchyt nemoci. Dobrou zprávou proto je rostoucí počet návštěvníků u všech třech ...

Střední Čechy pouští k vodě novou kampaň. Pomocí dvojsmyslu láká na letní dovolenou u vody

Pod názvem Pustit k vodě dnes představila Středočeská centrála cestovního ruchu nový turistický produkt zaměřený na aktivní pobyt u vody i na vodě ve ...

Více než 30 milionů korun míří na podporu malých obcí Středočeského kraje

Radní včera schválili 64 žádostí o dotaci na rozvoj malých obcí do 2000 obyvatel. Největší dotace míří na intenzifikaci ČOV Měšice (1 999 000 Kč). Zám ...

Aplikace PID Lítačka představuje unikátní vyhledávač tras nové generace

Aplikaci PID Lítačka pro cestování v Praze a Středočeském kraji využívají každý den stovky tisíc lidí. Představuje tak nepostradatelný nástroj pro kaž ...





Neděle 26.5.2024
Středočeský kraj
Další regiony »






Nastavení cookies | GDPR | O nás, kontakty | Přidat firmu | O regionu | Nabídka našich služeb | Inzerce-Dnes.cz | Práce v ČR | InfoDnes.cz
InfoDnes.cz
Sdružení regionálních portálů

Kraj Vysočina
HavlíčkůvbrodDnes.cz
JihlavaDnes.cz
TřebíčDnes.cz

Liberecký kraj
LiberecDnes.cz

Ústecký kraj
ÚstínadLabemDnes.cz

Plzeňský kraj
PlzeňDnes.cz

Jihočeský kraj
ČeskéBudějoviceDnes.cz

Jihomoravský kraj
BrněnskoDnes.cz

Olomoucký kraj
OlomoucDnes.cz

Zlínský kraj
ZlínDnes.cz

Moravskoslezský kraj
OstravaDnes.cz

Copyright © 1/2009-2024 M+MP spol. s r.o. InfoDnes.cz | Webdesign & webprogramming © PD | RSS InfoDnes