MladáBoleslavDnes.cz
MladáBoleslavDnes.cz » Zpravodajství » Zprávy

Škoda Auto zahájila celosvětovou proměnu svých dealerství v novém korporátním designu

27.11.2023
MLADÁ BOLESLAV - Škoda Auto zahájila uvedení nového firemního designu ve svých dealerstvích. Postupně se promění 4 000 showroomů po celém světě. Zcela první autosalony s novou korporátní identitou (CI) byly otevřeny ve Vietnamu, v Evropě se první modernizované prodejní místo nachází v Estonsku. Další novinkou je vůbec první Škoda City Store s novou identitou značky, který přivítal zákazníky v Bělehradě v Srbsku v říjnu. V Kuvajtu pak vznikl ultra moderní showroom, který je navržený v souladu s plány společnosti Škoda Auto na komplexně pojatou digitální zákaznickou zkušenost a současně dokládá důsledné zavádění strategie internacionalizace.
Foto: skoda-storyboard.com
"Nová identita značky Škoda odráží naši cestu do budoucnosti mobility a digitalizace a přibližuje ji našim zákazníkům v hmatatelné podobě. Nacházíme se uprostřed nejzásadnější změny v korporátním designu za posledních 30 let - zahájili jsme ji informačními a komunikačními materiály a nyní pokračujeme v showroomech po celém světě. Autosalony jsou nejdůležitějšími styčnými body s našimi zákazníky, protože právě zde mohou lidé osobně poznat značku Škoda a její hodnoty," říká Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro Prodej a marketing.

První showroomy s novou identitou značky ve Vietnamu


Nové pojetí showroomů v aktuálním korporátním designu společnosti Škoda Auto si mohli nejdříve prohlédnout zákazníci ve Vietnamu, kam automobilka vstoupila 23. září. Prvními městy, kde nová dealerství slavnostně otevřela své brány, byly Hanoj, Vinh, Buon Ma Thuot a Ho Či Minovo Město. Škoda Auto plánuje společně se svým lokálním partnerem, společností TC Group, rozšířit prodejní síť do roku 2025 na dvacet a do roku 2028 na třicet autosalonů.

Prvenství na evropské půdě v Estonsku


Česká automobilka spustila zavádění nového firemního designu i ve svých evropských showroomech. Na autorizovaného partnera Rohe Auto v estonském hlavním městě Tallinu navážou další dealerství: v belgickém Gosselies (součást města Charleroi), v norském Hamaru, polské Vratislavi a také v Praze.

V Srbsku se poprvé otvírá Škoda City Store


Na modernizovaná dealerství navazuje vůbec první salon Škoda City Store s novým korporátním designem. Zákazníkům se představil v říjnu v nákupním centru Galerija Beograd v hlavním městě Srbska. Návštěvníci se zde mohou nejen seznámit s modely Škoda, ale City Store je možné využít i jako pracovní prostor, pro posezení u kávy nebo nákup vybavení z nabídky Škoda Auto, jako je oblečení nebo drobné dárky. V současné době se salony Škoda City Store nacházejí také v Sofii (Bulharsko), Bruselu (Belgie), Valencii (Španělsko) a Katánii (Itálie), v následujících letech budou přibývat další.

Showroom v Kuvajtu klade důraz na digitální prvky


Nedávné otevření jednoho z největších showroomů značky, který se nachází v Kuvajtu, dokládá zaměření značky Škoda na co nejpůsobivější zapojení digitálních technologií do zákaznické zkušenosti. Návštěvníci v rozlehlém autosalonu, který se také nese v novém CI, najdou širokou škálu digitálních funkcí, jako je videostěna, stůl s dotykovou obrazovkou a digitální informační stojany vedle automobilů. Navíc se tak potvrzuje plán automobilky Škoda Auto na posílení pozice na Blízkém východě v rámci její strategie internacionalizace.

Postupné zavádění nové identity značky


Nový korporátní design se během uplynulého roku představil prostřednictvím informačních a komunikačních podkladů společnosti Škoda Auto. Proměna se týká i modelů české automobilky: jako první získal nové designové prvky vrcholný Enyaq Laurin & Klement, následovaný modernizovanými modely Scala a Kamiq. Nové elementy obsahují taktéž zcela nové generace vozů Kodiaq a Superb, uvedené v říjnu a v listopadu.

Nová identita značky propojuje dědictví značky Škoda s budoucností osobní dopravy


Moderní identita značky představuje to nejlepší ze spojení bohaté tradice značky Škoda a budoucnosti individuální přepravy. Zjednodušené logo bez trojrozměrného efektu odráží posun ke stále významnější digitální komunikaci a dvě ústřední barvy, elektricky a smaragdově zelená, odkazují na závazky automobilky v oblasti ekologie a udržitelnosti. Tyto aspekty jsou rovněž patrné na designu každého showroomu. Například nová označení autosalonů jsou kompatibilní se stávajícími štíty a díky tomu je proměna prodejních míst udržitelnější a zároveň jednodušší.

Zdroj: ŠKODA Auto
Sdílet: Sdílet na Facebooku Sdílet na X

Další články z rubriky Zprávy

První skici vozu Škoda Enyaq RS Race: koncepční studie kombinující DNA motorsportu a udržitelnost

Mladá Boleslav - S novou koncepční studií Enyaq RS Race hledá Škoda Auto nové možnosti udržitelnosti v motoristickém sportu a zároveň dále zvyšuje emocionální přitažlivost značky. Enyaq RS Race, který posunuje DNA značky Škoda v oblasti motorsportu ...

ČSOB: Kyberzločinci se aktuálně vydávají za vaše známé ze sociálních sítí a hlásí: Vyhráli jste!

ČSOB varuje před dalším trikem kybernetických podvodníků. Opět berou útokem sociální sítě, ale používají nový trik. Oslovují lidi skrze jejich blízké. ...

Středočeský kraj a Hlavní město Praha chystají velkou soutěž na železniční dopravce

Středočeský kraj a Hlavní město Praha připravují výběrová řízení na dopravce ve veřejné drážní dopravě. S novými dopravci by měly na koleje vyjet nové ...

ČHMÚ vydalo ve Středočeském kraji výstrahu před nebezpečím vzniku požárů

Český hydrometeorologický ústav vydal dne 29. 4. 2024 výstrahu č. 000151 před nebezpečím vzniku požárů na území Středočeského kraje, platnou od 30. 4. ...

Středočeský kraj se ostře ohrazuje proti návrhu MČ Prahy 6 týkající se regulace dopravy při příjezdech z kraje

Rada Středočeského kraje na svém včerejším jednání přijala usnesení, ve kterém se ostře ohrazuje proti návrhu městské části Prahy 6 v souvislosti s pl ...





Pátek 3.5.2024
Středočeský kraj
Další regiony »






Nastavení cookies | GDPR | O nás, kontakty | Přidat firmu | O regionu | Nabídka našich služeb | Inzerce-Dnes.cz | Práce v ČR | InfoDnes.cz
InfoDnes.cz
Sdružení regionálních portálů

Kraj Vysočina
HavlíčkůvbrodDnes.cz
JihlavaDnes.cz
TřebíčDnes.cz

Liberecký kraj
LiberecDnes.cz

Ústecký kraj
ÚstínadLabemDnes.cz

Plzeňský kraj
PlzeňDnes.cz

Jihočeský kraj
ČeskéBudějoviceDnes.cz

Jihomoravský kraj
BrněnskoDnes.cz

Olomoucký kraj
OlomoucDnes.cz

Zlínský kraj
ZlínDnes.cz

Moravskoslezský kraj
OstravaDnes.cz

Copyright © 1/2009-2024 M+MP spol. s r.o. InfoDnes.cz | Webdesign & webprogramming © PD | RSS InfoDnes