MladáBoleslavDnes.cz
MladáBoleslavDnes.cz » Zpravodajství » Zprávy

Začíná 12. ročník kampaně Suchej únor. Vydá se 1 000 000 Sušičů #suchoucestou?

16.01.2024
Suchej únor 2024 spustil registrace. Letos proběhne kapku jinak. Láká na interaktivní výstavu v Arkádách na Pankrác a na AI bytost. Pro sušiče připravil bylinkový únorový kalendář a batoh, který nastartuje zdravější životní styl. Letos chce oslovit více jak milion lidí.
Foto: suchejunor.cz
Kampaň Suchej únor, ke které se podle průzkumu ResSOLUTION Group a Nielsen každoročně hlásí kolem 900 000 lidí, právě odstartovala registrace do 12. ročníku. Pro letošek připravili organizátoři z neziskové organizace Suchej únor nejedno překvapení.

"Chceme navázat na předchozí úspěšné ročníky, ale chystáme i řadu novinek. Suchej únor letos nebude jen o měsíci na suchu. Pro zapojené Sušiče máme připravenou celou řadu příležitostí bavit se i bez alkoholu a benefitů v podobě on-line tréninků, netradičních receptů, zajímavých webinářů, které jim pomohou zatočit s nudou a zároveň umocní únorovou proměnu," říká Martina Bulánková, vrchní kampaně Suchej únor.

Do kampaně se tradičně zapojuje řada partnerů napříč společností v čele s Ministerstvem zdravotnictví, Ministerstvem vnitra, školství. "Češi patří ve světovém žebříčku mezi jedny z největších konzumentů alkoholu. To ale není zrovna dobrá zpráva. Čísla mluví jasně. Kromě zdravotních rizik pro jedince jde i o významnou zátěž pro celou společnost, a to nejen finančně ale i v oblasti veřejného zdraví jako takového. O dopadech konzumace alkoholu je třeba mluvit. Suchej únor nám nabízí jedinečnou příležitost, jak si vyzkoušet, jak na tom s alkoholem jsme a co můžeme změnit. Proto tuto iniciativu plně podporuji," říká ministr zdravotnictví Vlastimil Válek.

SUCHOU CESTOU!


Heslo letošního ročníku zní Suchou cestou. K jejímu úspěšnému zdolání organizátoři sušičům nabalí online batoh plný benefitů, slev a zábavy na doma. Na Sušiče v rámci registrace čeká měsíční předplatné na O2 TV, Kalorické tabulky, online cvičení na platformě Fitshaker či cvičení, recepty a webináře od influencerů. Sušiči budou mít i ViP příležitost ochutnat novinku v podobě chmelené kombuchy od Lok Loku, a získat slevy na Pilulku, F.H. Prager, BezkocovINy, JZT Ferments či Drink cans. Registrace Sušičů probíhá tradičně na stránkách www.suchejunor.cz, startuje na symbolických 29,- korunách.

Lákadlem je únorový bylinkovo-čajový kalendář naplněný českými čaji Leros s líbivými ilustracemi od Christiany Turečkové na téma únorové cesty Sušiče. Kalendář obsahuje na každý únorový den lahodný čaj od Lerosu a QR kód se zajímavým multimediálním obsahem na téma well-beingu. Myšlenku Suchého února je možné podpořit i patronstvím - finančním příspěvkem na sucho.

INTERAKTIVNÍ VÝSTAVA NA TÉMA ALKOHOLU


Sušiči se letos poprvé mohou s organizátory potkat na jedinečné interaktivní výstavě, která si klade za cíl ukázat, jaký vliv má alkohol na naše smysly, mysl i třeba bezpečnost v dopravním provozu.Návštěvníky výstavy čekají speciální Lego roboti, virtuální realita, nová AI bytost diskutující na témata alkoholu, zajímavé úkoly s využitím alkobrýlí a spousta dalšího. Výstava proběhne od 25. do 28. 1. v Magenta Experience Centru v OC Arkády Praha. V sobotu 27. 1. ve 14:00 proběhne také autogramiáda s ambasadory Suchýho února, Evou Burešovou a Jiřím Burianem.

Jirka Burian je dlouhodobým fanouškem Suchého února a v rámci letošního ročníku představí i svou píseň Party people: "Videoklip Party people je prvním singlem z mého dalšího sólového alba, které jsem pojmenoval "Heart Wins" - Srdce vítězí. Celá deska vychází v březnu. Hlavním tématem jsou závislosti v různých formách, se kterými se většina z nás potýká a samozřejmě je to i částečně autobiografický song. Je o tom, jak lehce se dá všem démonům kolem nás podlehnout a jak s nimi můžeme bojovat nebo je krotit. Právě proto chci podpořit platformu a účastníky akce Suchej únor.Ta čistota je totiž opravdu fajn!"

FIRMY, KTERÉ JDOU PŘÍKLADEM


Suchej únor bude letos velmi zajímavou volbou i pro firmy a instituce. Nová kampaň JDEME PŘÍKLADEM je cestou, jak být jako firma vidět, podpořit dobro, získat efektivnější zaměstnance a zároveň konkrétní ESG statistiky. Měřit vlastní společenskou odpovědnost (CSR) nebylo pro firmy nikdy snazší.

"V Seznamu se dlouhodobě věnujeme podpoře zdravého životního stylu. Letos jsme poprvé zrealizovali tzv. Týden duševní pohody složený z přednášek a workshopů. Kampaň Jdeme příkladem nám tedy velmi dobře zapadá do konceptu interního CSR," říká Aneta Kapuciánová, manažerka PR a interní komunikace, Seznam CZ.

Vedle Seznamu jdou letos příkladem firmy jako Albert, Česká spořitelna, O2, Pilulka, T-Mobile. Z řad influencerů se na stranu sucha přidali Jiří Burian, Eva Burešová, Adéla Elbel, Marek Dvořák, David Kraus, Lucie Zelinková a další.

Suchej únor každoročně podporuje řada partnerů. I letošní ročník se koná pod záštitou Ministerstva zdravotnictví. Letos se přidala i Ministerstva vnitra a školství, Poslanecká Sněmovna parlamentu ČR, z krajů například Hlavní město Praha či Liberecký kraj. Kampaň podporují pojišťovny ZPMV a VZP, Policie ČR, Zásilkovna, Magenta Experience Centrum, ResSOLUTION Group a Nielsen, Fitshaker, Kalorické tabulky i zástupci výrobců zajímavého nealka jako Lok Lok, F.H. Prager či Drink cans.

Zdroj: Ministerstvo zdravotnictví
Sdílet: Sdílet na Facebooku Sdílet na X

Další články z rubriky Zprávy

Modernizovaná Škoda Octavia má kompletní český ceník, na trh vstupuje sportovní varianta RS

Mladá Boleslav - Modernizovaná Škoda Octavia je na českém trhu dostupná ve všech verzích. Zachovává si příznivé ceny, přestože nabízí bohatou výbavu už v základním provedení. Nově mohou zájemci o sportovní svezení volit variantu RS, která je ...

Ve středních Čechách je bezmála 230 zvláště chráněných území, péče o ně loni přišla na 18,5 mil. korun

Bezmála 230 zvláště chráněných území aktuálně spravuje Středočeský kraj. Jejich celková rozloha je více než 7 300 hektarů. Náklady na péči za loňský r ...

Od července je ve Škoda Muzeu k vidění nová výstava - 60 let vozu Škoda 1000 MB

Mladá Boleslav - Před 60 lety začala výroba moderního rodinného automobilu Škoda 1000 MB s motorem v zádi celokovové karoserie, toto výročí si nyní Šk ...

Škoda Kodiaq Sportline přijíždí na český trh s emotivním designem a bohatou výbavou

Mladá Boleslav - Druhá generace modelu Kodiaq se rozrůstá o dynamicky laděnou variantu Sportline. Ta nyní vstupuje na český trh za doporučené prodejní ...

Na pomoc s likvidací černých skládek můžou obce dostat až milionovou dotaci

Nelegální skládky a smetiště trápí nejednu obec. Představují značné riziko pro životní prostředí, mohou z nich unikat nebezpečné látky do půdy, vody i ...





Čtvrtek 25.7.2024
Středočeský kraj
Další regiony »






Nastavení cookies | GDPR | O nás, kontakty | Přidat firmu | O regionu | Nabídka našich služeb | Inzerce-Dnes.cz | Práce v ČR | InfoDnes.cz
InfoDnes.cz
Sdružení regionálních portálů

Kraj Vysočina
HavlíčkůvbrodDnes.cz
JihlavaDnes.cz
TřebíčDnes.cz

Liberecký kraj
LiberecDnes.cz

Ústecký kraj
ÚstínadLabemDnes.cz

Plzeňský kraj
PlzeňDnes.cz

Jihočeský kraj
ČeskéBudějoviceDnes.cz

Jihomoravský kraj
BrněnskoDnes.cz

Olomoucký kraj
OlomoucDnes.cz

Zlínský kraj
ZlínDnes.cz

Moravskoslezský kraj
OstravaDnes.cz

Copyright © 1/2009-2024 M+MP spol. s r.o. InfoDnes.cz | Webdesign & webprogramming © PD | RSS InfoDnes